Повернення та гарнтія

Купуйте впевнено — повернемо або замінимо без зайвих питань

🛠 Надійність, підтверджена досвідом ❤️ Ми завжди на стороні клієнта 💬 Рішення кожної ситуації — індивідуально

Гарантія на всі автозапчастини


Ми впевнені у якості кожної деталі, тому надаємо гарантію на 100 % асортименту. Термін дії гарантії прописаний на сторінці товару.

  • Працюємо лише з офіційними постачальниками та заводами‑виробниками
  • У разі заводського браку, одразу після повернення, обміняємо товар або повернемо кошти
  • Технічна підтримка та консультація — 6 днів на тиждень

Покупка в Mahina — це безпечно: ми завжди йдемо назустріч клієнту і підтверджуємо слова реальними діями, а не обіцянками.

Якщо запчастина вийшла з ладу в межах гарантійного терміну, зробіть кілька простих кроків:

  • Зв’яжіться з нашим менеджером і надайте номер замовлення
  • Надішліть фото або відео дефекту для попередньої діагностики
  • Після узгодження з менеджером відправте товар новою поштою (дані одержувача вказані нижче на цій сторінці)
  • У сервіс‑центрі ми перевіримо товар протягом 1‑2 робочих днів
  • Після підтвердження гарантійного випадку — миттєва заміна або повернення коштів

Важливо: гарантія не поширюється на деталі, пошкоджені внаслідок неправильного монтажу чи експлуатації, а також на витратні матеріали (пластини, мастила, рідини тощо) та електрику.

Повернення та обмін


Ви можете повернути або обміняти товар, якщо він не був встановлений на автомобіль і відповідає наступним умовам:

  • Є чек або видаткова накладна
  • Товар має первинний вигляд (упаковка, етикетка, пломби)
  • З моменту покупки минуло не більше 14 днів

Повернення товару

Легке повернення Новою Поштою. Поверни посилку без плати за доставку.

Якщо отримана автозапчастина з mahina.in.ua не підходить — ви можете повернути її безкоштовно протягом 14 днів після отримання, скориставшись послугою «Легке повернення» від Нової пошти.

Як оформити повернення:

  • Узгодьте повернення з нашим менеджером ☎ +38 (095) 648 35 28
  • Увійдіть у застосунок або особистий кабінет на сайті «Нової пошти»
  • Перейдіть до розділу «Мої відправлення» і оберіть посилку, яку хочете повернути
  • У меню керування посилкою натисніть «Легке повернення»
  • Оберіть причину з переліку та підтвердіть повернення
  • Використайте сформовану накладну для безкоштовного надсилання товару назад

Після отримання й перевірки товару ми здійснимо повернення коштів на ваш рахунок протягом 1–2 робочих днів.

Зверніть увагу: повернення не поширюється на електричні деталі, технічні рідини та мастила.

Повернення бракованих товарів


Якщо ви виявили заводський брак, ми обміняємо товар або повернемо кошти. Для цього потрібно:

  • Надати видаткову накладну
  • Додати акт рекламації з СТО

Увага: електрика, мастила і рідини не підлягають поверненню

📄 Завантажити бланк акту рекламації

Куди надсилати товар


📦 Дані для відправки повернення:

📍 Харків, Нова Пошта, відділення №19
Отримувач: Леонідов Сергій Олексійович
+38 (095) 873 19 82

💬 Повідомте номер ТТН після відправки:
Viber / Telegram: +38 (050) 635 15 00

Якщо залишились питання?

З усіх питань щодо повернення або обміну звертайтесь:
+38 (095) 648 35 28

Або заповніть форму нижче, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!

Заявка на повернення коштів
img
preloader