Повернення та гарнтія
Купуйте впевнено — повернемо або замінимо без зайвих питань
Гарантія на всі автозапчастини
Ми впевнені у якості кожної деталі, тому надаємо гарантію на 100 % асортименту. Термін дії гарантії прописаний на сторінці товару.
- Працюємо лише з офіційними постачальниками та заводами‑виробниками
- У разі заводського браку, одразу після повернення, обміняємо товар або повернемо кошти
- Технічна підтримка та консультація — 6 днів на тиждень
Покупка в Mahina — це безпечно: ми завжди йдемо назустріч клієнту і підтверджуємо слова реальними діями, а не обіцянками.
Якщо запчастина вийшла з ладу в межах гарантійного терміну, зробіть кілька простих кроків:
- Зв’яжіться з нашим менеджером і надайте номер замовлення
- Надішліть фото або відео дефекту для попередньої діагностики
- Після узгодження з менеджером відправте товар новою поштою (дані одержувача вказані нижче на цій сторінці)
- У сервіс‑центрі ми перевіримо товар протягом 1‑2 робочих днів
- Після підтвердження гарантійного випадку — миттєва заміна або повернення коштів
Важливо: гарантія не поширюється на деталі, пошкоджені внаслідок неправильного монтажу чи експлуатації, а також на витратні матеріали (пластини, мастила, рідини тощо) та електрику.
Повернення та обмін
Ви можете повернути або обміняти товар, якщо він не був встановлений на автомобіль і відповідає наступним умовам:
- Є чек або видаткова накладна
- Товар має первинний вигляд (упаковка, етикетка, пломби)
- З моменту покупки минуло не більше 14 днів

Легке повернення Новою Поштою. Поверни посилку без плати за доставку.
Якщо отримана автозапчастина з mahina.in.ua не підходить — ви можете повернути її безкоштовно протягом 14 днів після отримання, скориставшись послугою «Легке повернення» від Нової пошти.
Як оформити повернення:
- Узгодьте повернення з нашим менеджером ☎ +38 (095) 648 35 28
- Увійдіть у застосунок або особистий кабінет на сайті «Нової пошти»
- Перейдіть до розділу «Мої відправлення» і оберіть посилку, яку хочете повернути
- У меню керування посилкою натисніть «Легке повернення»
- Оберіть причину з переліку та підтвердіть повернення
- Використайте сформовану накладну для безкоштовного надсилання товару назад
Після отримання й перевірки товару ми здійснимо повернення коштів на ваш рахунок протягом 1–2 робочих днів.
Зверніть увагу: повернення не поширюється на електричні деталі, технічні рідини та мастила.
Повернення бракованих товарів
Якщо ви виявили заводський брак, ми обміняємо товар або повернемо кошти. Для цього потрібно:
- Надати видаткову накладну
- Додати акт рекламації з СТО
Увага: електрика, мастила і рідини не підлягають поверненню
Куди надсилати товар
📦 Дані для відправки повернення:
📍 Харків, Нова Пошта, відділення №19
Отримувач: Леонідов Сергій Олексійович
☎ +38 (095) 873 19 82
💬 Повідомте номер ТТН після відправки:
Viber / Telegram: +38 (050) 635 15 00
Якщо залишились питання?
З усіх питань щодо повернення або обміну звертайтесь:
☎ +38 (095) 648 35 28
Або заповніть форму нижче, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!
